31415926Er embriyoyu genetiğe yolluyorlar bizim bir merkezde altı tane beşinci gün embriyomuz vardı hepsi çok kaliteliydi ama üç yıl tutmadı tüp bebek sonra tuttu sağlıksız ilerledi bu sefer doktor dışardan embriyo çok iyi ama içini bilemiyoruz genetik yapmadık dedi ben o merkezi tedavimi bıraktım geriye kalan embriyolarımı imha ettim eşimin sperm dnasını yaptırdık meğerse dna hasarlıymış başka bir merkezde genetikli tüp bebek yaptırdık demem o ki düşlerin sebebi bilemiyor doktorlar en son çare genetik diyorlar ilk başta olan tedavileri söylemiyorlar