Beyzab95 yaa korkma doktorun sana normal dogum yapamazsın diye dememiştir sen kendini muayene sırasında bile kastıysan zorlaştırmışsındır ilişki gibi düşün muayenede kasarsan dogumda da aynısını yapacagını düşündüğü için demiştir keske demese böyle seyler tabi ama. Korkma cok güzel birsey yaa bebeğinle beraber cıkıyorsunuz dogumhaneden hemen geciyo hersey bende yoktu epidural dayanılmayacak birsey değil emin oll Allah kolaylıkla nasip etsin 🌹