Beyzab95 aynen aynen anlık oluyo zaten nsndjzn doğumda öyle inan birkaç saat sancıdan kafayı yiceksin ama geçicek sadece kontrolünü kaybetmemeye çalış ve sancı esnasında yanında sevdiğin sana destek olacak biri olsun seni rahatlatsın yoksa insan naptığını bilmiyor