Beyzab95 Kızlar doğum yaklaştıkça korkmaya başladım epidural kime sorsam hayır diyorlar benim hiç bir bilgim yok ıkınma esnasında epidural alınınca iyi olmuyor his olmuyor diye yaklaşımlar oldu sizler neler diyorsunuz?
bdenerigokce Beyzab95 ben normal doğum yapmadım cevaplamaya hakkım var mı bilmiyorum ama gebelik okulunda epidural yapmadıklarını çünkü yaptıklarında zor olduğunu söylemişti ebeler 🥰
gizem-cbn Beyzab95 kız dünde beni yatırdılar açılman var mı, bakalım diye soktu parmaklarını baya ağrıdı yalan yok 🥲 normal doğuma düşman oldum
Beyzab95 Beydil1 özelde doğumum çatı muayenem kötü geçti doktorumda sağolsun nasıl dayanacaksın bilmem ne diye korkuttu doğumdan korkar oldum 😭
Beydil1 Beyzab95 korkma canım çatı muayenesi evet zor biraz ama kendini sıktıysan eğer zor geçmiştir merak etme birde tek doktorla kalma başka doktorlarından fikirini al çatı muayenini onlara da yaptır
Hevida Beyzab95 yaa korkma doktorun sana normal dogum yapamazsın diye dememiştir sen kendini muayene sırasında bile kastıysan zorlaştırmışsındır ilişki gibi düşün muayenede kasarsan dogumda da aynısını yapacagını düşündüğü için demiştir keske demese böyle seyler tabi ama. Korkma cok güzel birsey yaa bebeğinle beraber cıkıyorsunuz dogumhaneden hemen geciyo hersey bende yoktu epidural dayanılmayacak birsey değil emin oll Allah kolaylıkla nasip etsin 🌹
Beydil1 Ftmhsyn92 o dönem yurtdışında yaşıyordum geçici dönem oranın devlet hastanesinde yapmıştım valla ben önermem pek bel ağrım o iğnenin vurulduğu yer resmen nefesimi kesecek derece de ağrı yapıyor ayrıca çok fazla kuyruk sokumu ağrısı yaşadım 3. Doğumum olucak onu sadece normal yapmayı düşünüyorum ilkinde zaten o epuduralin hiçbir etkisi olmadı 2 . De nerdeyse doğuracaktım zaten vurulduğumda açıklık 6 cm olunca filan vuruluyor
Aysnk Tabiki epidural siz olsa daha iyi olur benim ilk epiduralluydi ve 2-3 saat nefes almak rahatlamak iyi geldi doğum esnasında etkisi geçti ve yine ikinabikdim
Ftmhsyn92 Beydil1 ilkinde hep suni sancı aldım şimdi ikincide neler yaşayacağımı tahmin edip daha da korkuyorum
Aysnk Beyzab95 his olmadığı için ikinamadiklarini söylüyorlar bilmiyorum ben tekrar hissetmeye başladım öyle bı sorun yaşamadım
Cerenbelis1 Beyzab95 canım doktor sıkıntı senin o zaman bende dayanamıyodum muayeneye hatta doktorun elini felan tutuyodum önemli olan doktorun sabırlı olması benim canım aşırı tatlı ona rağmen normal doğum yaptım son ana kadar sezeryan diye yalvardım ama doktorum yapmadı açıklığım 8cm felan diye beni ikna etti iyikide onu dinlemişim
Efulim- Ikınma hissi kaybolacak kadar vermiyorlar dozu sancıları hala hissediyorsun ama daha hafif şekilde
Aysnk Beyzab95 sakin ol akışına bırak hareket et çevremizde milyonlarca insan var hepsi bir şekilde doğdu bizlerde birsekilde dogurcaz
Beyzab95 bdenerigokce estağfurullah tabiki var ☺️ evet genelde ıkınma falan zorlaşıyor diyorlar ağrı hissedilmediği için 😢 ama hissetmemekte güzel ☺️
bdenerigokce Beyzab95 yok canım hissetmemek güzel değilmiş, hissetmezsen ıkınamıyorsun, doğru zamanda ıkınmayınca da malesef gereksiz yırtılma olabiliyor🌺 doktoruna sor istersen bakalım o ne diyecek, öneriyor mu
Beyzab95 bdenerigokce evet bir sorayım bakalım büyük ihtimalle önermem dicek benim doktorum artık çözdüm kendisini 🥲