Drygrrs 27 haftalığım canım ben bu verdikleri ilaç ağrıları kasılmaları geçiriyor günde 4 kere alıyorum ağrım hiç olmuyor ama buğün ilacım bitti pazar diye alamadım Hemen ağırlar gene başladı doktoruna sorabilirsin ilacı alınca hiç ağrı kalmıyor karnının alt tarafında ve kaşıklarında