miranatlas ah bebeğim çok geçmiş olsun … İyiki gitmişsin iyiki .. ya biraz belin açısından otur ama çok baskı uygulama diğer türlü bel ve sırt ağrıları çekilmez durumda ben 10 gündür hastanelerdeyim yarın çıkarıtlar diye umut ediyorum belimi hissetmiyorum sırtımıda yüzüme rüzgar vurmasını özledim … Allah yardımcımız olsun bu günleri bebeklerimizi kucağımıza aldığımızda unutucaz biliyorum biraz zor ama sabırlı olmamız gerekiyor sabrı öğreniyoruz yeniden . İnşallah zamanında ve hayırla gelirler birbirimize çok dua edelim 🥹