Momofelisa sabah akşam progestan 200 mg vajinal kullandım, düzenli magnezyum kullandım magnezyumu da kasılmalarım olduğu için günde 2 defaya çıkarmıştı doktorum, bir de nidicard kullandım ama bunu da yalancı sancılarım arttığı için kullandım. Stres sancıları sancılar kısalmayı etkiliyormuş doktorum öyle söylemişti işten de izne ayrıldım bu süreçte, çok şükür 37. Haftayı görünce bütün ilaçları bıraktım 🙏🏻