Yagmurakyurek Bebekbeklrkn öyle yapacağım inşallah benimde ilk gebelik 😇🫢 korkuyorum da eğer korkuyorsan gel yatışını 14subata yapalım dedi bende normal istiorum dedim sezeryan olursam bakcak kimsem yok
Bebekbeklrkn Yagmurakyurek birkaç arkadaş isteyerek sezeryan oldu asla önermiyorum dedi tabi herkesin farklıdır canım bilemeyiz ama anne ve bebekte sıkıntı varsa normal doğumda tabiki sezeryan
Yagmurakyurek Bebekbeklrkn sıkıntım yok herşey normal benimkide kanalda ama korkuyorum riski yok dogumdanda bakalım nasil hayrlsiysa o skilde olsun inşallah rabim bebeklermze kavuştursun inşallah
Emanetimmm LamiyaCetinkaya yaa en kötüsü de o galiba gitsen bir türlü gitmesen bir türlü ama bence siz doğru olanı yaptınız sancılar 5 dk da bir olunca gelin diyorlar sonuçta alt kısım açıldı mı onu da anlayamazsınız ki mecbur riske atılacak konu değil ne kimsenin sancısı, ne açılması ne de suyun gelmesi kimseye benzemiyor zaten siz gibi gidip açılma var deyip doğuma alınanlar da var. En hayırlı zamanda sizi de strese sokmadan sağlıkla gelsin bebisiniz 🤲
_Betus58_ Emanetimmm benimde 1 saatte 45 dk da falan böyle 30 saniyelik falan sancılarım oluyor bu doğuma kadar böyle sürecek sanırım 🙁
LamiyaCetinkaya Emanetimmm kesinlikle öyle, şimdi gitsen bir türlü gitmesen bir türlü. Döndüm geldim eve yarın sabah yürüyüşe çıkıcam artık, bu bebeğim ilkinden daha kilolu olacak gibi, 40a kadar beklemek istemiyorum o yüzden 🥲
Yagmurakyurek _Betus58_ hayır zamansız gelebilior bebekler bazen tam haftsnda bazen daha erken olabilir tamamen bebekle alakalı bir durum 😇♥️
_Betus58_ Yagmurakyurek biz daha 34+3 deyiz 37 yi görürüz inşallah o yüzden korkmuyorum bu yalancı sancılar dan bende bide doğuma kadar bunları çekmek zorunda olmak 🤷🏻♀️
Mavidunyamm Seyma-nur_ergn bebeğin kaç kilo ? Eğer kilosu iyiyse korkma kuvese bile girmez inşallah 🤲
_Betus58_ Yagmurakyurek inşallah kanalda olduğunu Dr mu söylüyor en son bana öyle bişey demedi doğum zamanı belli oluyor bı sıkıntı yok dedi sadece
Yagmurakyurek _Betus58_ ayy valahi hakimizda hayrlsi olsun seninde fazla bisiyin kalmamış doğuma aramızda fazla hafta yoki sen 35ben 38 bişi kalmamış doğuma yalancı sancı bendede çok oluyorfa doğumdan baya korkuyorum neyse hakimizda o hayrlsi olsun inslh
Yagmurakyurek _Betus58_ evet kanalda olduğunu söyledi başı bu hafta baktı 🥰🥰regl ağrısı çekiyordum kaç gündür ağrım odlugunu soyledim bana bebeğin başı kanalda olduğunu bu yüzden ağrı olduğunu söyledi 3kilo 100gram dedi 9subata gene randevum var güncel kilosunu bana unuturma sana yazrm
_Betus58_ Yagmurakyurek alt tarafta bı basınç hissi oluyor acaba kanala mı girdi ondan mı benimde böyle sancılarım oluyor ayy gerçekten inşallah su günlerden çabucak kurtuluruz
_Betus58_ Yagmurakyurek 32 haftada 2450 kgdı benimkide şuan kaç bilmiyorum 36 da gel dedi Dr. Sancılarına bakalım dedi inşallah
Yagmurakyurek _Betus58_ regl ağrısı gibi böle hiç geçmedi benim alt tarfta basınçta oluyordu ama regl ağrısı gibi ağrı cekiorum 1haftadir
Yagmurakyurek _Betus58_ hayrlisi olsun inslh ben artık hastneye haftada bir gidiorum en son 3100 dedi 9subata gene gidicem