H1tce2 LamiyaCetinkaya canım ben kızımda dogurcam nerdeyse sıfır sancı hemşire bana sen abartıyorsun demişti kayınvalidem gormuyon mu halini nasıl abartacak diyerekten kızmıştı ve lavaboya gitmek istiyorum derken suyum geldi beni hemen yatağa aldı alttan muayene etmeye kalmadan bebek geliyor diyip koşa koşa dogumhaneye zor yetiştirdiler beni 😂😂 nste biraz yanıltıyor sanırım
ilknur20- 39+1 daha yalancı sancı bile yaşamadım 🤣 ben normalde hiç regl sancısı falan da yaşamam varlığını bile hissetmem . Diyorum doğumda da farkında olmadan 8-9 cm bulur muyum acaba 🤣
LamiyaCetinkaya Kızlar nst sancılarımı göstermedi doktor istersen birkaç saat dolaş öyle gel dedi eve geldik 😁 yanlış alarm yani
Bebekbeklrkn LamiyaCetinkaya o zaman sancın çok artınca git canım sürekli az sancıda gitme acele etme
LamiyaCetinkaya Kendimi kullanılıp kenara atılmış peçete gibi hissediyorum sjssjj bu arada bebek 3 kiloymuş kızlar, ve 37+1 iken 36+2 hafta ile uyumlu çıktı. Biraz da o yüzden yatış vermediler sanırım ama eve geldim ve hâlâ sancım var 🥲
Yagmurakyurek LamiyaCetinkaya acilman varmı ? Bizde ultrosona göre 38iz şuan bu hafta 3kilo 100gramdi diğer hafta kilosu için gene gidicem acilman varsa bence dogurursun sen
_Betus58_ LamiyaCetinkaya çok geçmiş olsun yalancı sancılar bugün bendede çok fazla oldu birde üşütmede etkiliyor sanırım iki gündür havalar çok soğuktu
vezozcan LamiyaCetinkaya sancini evde cekmeni tavsiye ederim ben şuan 3.ye hamileyim ilk doğumumda sancim başlayınca senin gibi gittim ve saatlerce nstye bağlı yatırdılar yerimden dahi kaldırmadilar o kadar zor oldu ki ikinci de evde çektim suyum gelmese hala beklerdim çünkü suyum gelmesine rağmen 4 saat sonra dogurdum😄
LamiyaCetinkaya Yagmurakyurek biraz var dedi ama kaç cm olduğunu söylemedi. NST dümdüz çıkınca geri yolladilar zaten döndük eve 🤷
LamiyaCetinkaya Meryeminannesi20 Kbr_sn _Betus58_ yalancı sancı ama baya yalancının önde gideni ya sjsj bildiğin 2 saat 5 dk arayla düzenli sancı kaydettim öyle gittim hastaneye, acele de etmedim hani. Ama artık gerçeği nasıl ayırt edicem bilmiyorum…
Yagmurakyurek LamiyaCetinkaya açılma var ama sancı yok 🧐🧐tuhaf sen genede dikat et belki bir bakarsın suyun gelmiş banada dua et bende dogurayim bian önce 😅🫶
Emanetimmm LamiyaCetinkaya yaa en kötüsü de o galiba gitsen bir türlü gitmesen bir türlü ama bence siz doğru olanı yaptınız sancılar 5 dk da bir olunca gelin diyorlar sonuçta alt kısım açıldı mı onu da anlayamazsınız ki mecbur riske atılacak konu değil ne kimsenin sancısı, ne açılması ne de suyun gelmesi kimseye benzemiyor zaten siz gibi gidip açılma var deyip doğuma alınanlar da var. En hayırlı zamanda sizi de strese sokmadan sağlıkla gelsin bebisiniz 🤲
Beyzab95 LamiyaCetinkaya o bende de oluyor özellikle geceleri ve ilk uyandığımda geceleri sürekli oluyor gündüzleri hiç olmaz arada bazen
Meryeminannesi20 LamiyaCetinkaya bende çok merak ediyorum ilk kızımda nişan gelmişti sancımda ara sıra oluyordu evde bir buçuk saat dayana bilmişim hastaneye gittiğimde 6 santim açılma diyince şok olmuştum tabi bir saatten fazla trafik çektik istanbul olunca malum yani sancımın başlamasıyla doğumun olması 7-8 saat arasıydı
LamiyaCetinkaya vezozcan ya aslında ben de evde çekeyim diye 2 saat bekledim ama ilkini de 4.5 saatte doğurduğum için riske atmak istemedim, hastane de zaten arabayla 30 dk mesafede 🥲
Mervemetin34 LamiyaCetinkaya canım ben dün doğum yaptım sabah 9 buçukta sancım başladı 5 dakikada bi sonra 3-4 dakikaya düştü sancım evde çektim sancımı saat 1 gibi hastaneye gittim 6-7 cm açıklığım olmuştu hatta doktor dedi biraz daha dursan evde doğuracakmışsın saat 14:34 te kızımı kucağıma aldım çok şükür 37+5 te doğurdum ilk gebeliğimdi ve gebe arkadaşlarıma önerim doktoru dinlesinler ne kadar güzel ıkınırsanız o kadar hızlı bebişler geliyor ben çok güzel doğum yaptım Allah herkese nasip etsin inşallah yarın müsait olduğumda anketle bu sürecimi anlatacağım korkan annişler varsa diye ve not olarak doğumdan sonra süreç çok daha kolay oluyor bebiş bakmak hiç zor değil Allah çok güzel enerji veriyor. 🥰
LamiyaCetinkaya Mervemetin34 Ya Allah afiyetle büyütmeyi nasip etsin 🙏 inşallah ben de biran önce doğururum, ilk dogum değil tecrübeliyim ama bazen yanlış alarm da olabiliyor demek ki 🤷
Elifncr Mervemetin34 sizden çok güzel enerji aldım, doğum kolaylığı için herhangi bir virdiniz vs oldu mu veyahut başka türlü birşey yaptınız mı? Bende 36+4teyim belki sizin haftalık kadarken gelir bizimkisi üstelik 2 haftalık karnında gerilik var kilosu2.200 😑
Yagmurakyurek Bebekbeklrkn bir hafta önde benimki fazla önde değil bebekler ne zaman geleceği belirsiz ama sezeryana gün verdi 14subata gel yatışını yapalım eğer normalden korkuyorsan dedi ben dedim hocam normal istiom dedim başı kanaldaymis uygulamada 37yazior ama doktora göre 38
Yagmurakyurek Bebekbeklrkn bir hafta önde benimki fazla önde değil bebekler ne zaman geleceği belirsiz ama sezeryana gün verdi 14subata gel yatışını yapalım eğer normalden korkuyorsan dedi ben dedim hocam normal istiom dedim başı kanaldaymis uygulamada 37yazior ama doktora göre 38