Ceylankocak ALLAH yardımcınız olsun bi avazda dogurursunuz insallah bu senenin bebisleri hep erkenci🤭
LamiyaCetinkaya Bir bakındım da nst kalbim gibi tertemiz çıkıyor galiba shdggjj bu hissettiğim sancılar neee
Busrabayrak54 LamiyaCetinkaya aynisi bana oldu acilma 1 cm nst sifir sanci ama agrilar kivrandiriyodu serum taktilar rahatladim hala bekliyorum 😢
Bebekbeklrkn LamiyaCetinkaya açılma belli mi dedimi canım kaç cm verir mi ki yatış devlet pek vermiyor hemen
aysuhamza ay dün benimde akşam 9 dan sabah 7 ye kadar düzenli orta şiddetli sancılarım oldu keşke sandı varken gitseydim 8 de bi gittim sancım kayboldu geri gönderdiler😂
Seyma-nur_ergn 35 haftaligim nst de sancım 40 üzeri cikiyo yatış yaptı doktor sizce doğum olurmu acilmam yok