neslihankirlak ameliyat yerimde vs hiç ağrı hissetmedim. Zaten ameliyattan çıktığımda odama götürürlerken yarı uyanmıştım odada tam açtım gözümü ve hemen bebeğimi getirdiler😍 sadece ilk gün oturup kalkarken doğrulurken yine Wc ihtiyacında otururken vs biraz ağrı yaşadım o da çok normal birşey bence ertesi güne çok hafifledi sonraki gün zaten çok rahattım☺️