hicimm ben belimden ameliyatlı olduğum için doktorum normal Doğum yapmamam gerektiğini söyledi planlı bir sezeryan oldu yani ☺️ 3.5 sene önceydi tabii bu. Çok güzel geçti çok şükür genel anestezi ile olmuştum. İlk gün doğrulurken vs biraz zorlanıyorsunuz ama bünye meselesi. Benim için rahattı. ☺️ Şimdi 26 haftalığım nasipse tekrar olacağım bekliyoruz 🙂