Byzzz çok uzun zamandır gttiğim bir Dr bu rahimde perde ameliyatımı yaptı aşılamayı yaptı yani bütün hamilelik sürecimi biliyor başkasına gidesim gelmiyor şimdi gebelik şekeri de var belkide o yüzden 37 de almak istemiştir bilemiyorum bi zaman gecsin bebeğim büyüsün şimdilik