Elifttk boraninannesi_ ılk hamılelıgımde kanama vs bır sıkıntı olmadı 28 haftada vuruldum doğumdan sonra kızımın kanı esımınkınden olunca tekrar bana vurmuşlardı ıkıncı hamılelıgımde 11 haftada kanamam oldu hemen vurdular doktor koruyuculuğu 3 ay dedi testı yapalım negatif çıkarsa tekrardan yapacağız testı yaptım negatif çıktı haftamın dolmasını bkledım gıdıp vurulacağım
boraninannesi_ Aslan97 ben de bu yüzden sorun yaşayan hiç duymadım ama insan tecrübesiz olunca çekiniyor 🥺 Allahın izni ile hepsi sağlıkla gelsin insallah🩷
Biranne_64 boraninannesi_ benim ilk hamileliğimde vardı doktorum böyle bişey soylemedi. 29.haftada ve doğumdan hemen sonra iğne oldum ikincide nasıl olıyo bilmiyorum
boraninannesi_ Biranne_64 ikinci için biz de hiç konuşmadık ilk bebişimiz olacak 28. Hafta ve doğumdan sonra 2 aşımız olacak eğer erken lekelenme olmazsa demişti doktorum sizin de öyle olmuş
Hayalgokce boraninannesi_ bendede vardi canim o farketmezsem diye ama farkediliyo merak etme😀Allah ’in izniyle olmaz insallh olsada igne koruyor seni en azindan kesin tedavisi olan bisey kan uyuşmazlığı korkmayin o yüzden
boraninannesi_ Hayalgokce en ufak akıntı leke normal hayatta farkediyoruz hamileyken iyice bakarken farketmemek imkansız gerçiii 😂🙈Allah razı olsun çok sağolun
Biranne_64 boraninannesi_ evet doğumda sonra eğer bebeğim kanı anneyle aynıysa iğne olunmuyor babayla aynı olunca olunuyor
e_blue_sky_a boraninannesi_ o zaman tek yapmanız gereken, lekelenme bile olsa hemen devlet acile gidin iğne yapacaklar. İnşallah olmaz. Aksi takdirde 28.haftada da iğne olabilir, doğum sonrası da… sorun yok… 2.bebekde zaten herseyi öğrenmiş oluyoruz
Aysenurrrrbgccc boraninannesi_ İlk gebeliğin ve ilk haftalarda kanamam oldu ve iğneyi yaptırdı. Bugün de 28. Hafta da olan iğnenin yaptırdım korkmayın Allahın izniyle bir şey olmaz 💕
boraninannesi_ Aysenurrrrbgccc çok teşekkürler rahatladım gerçekten 🩷ben yurtdısına cıkmayı vs dusunuyordum mesela ama bu igne sebebi ile cıkmam mesela orda yaptıramam vs diye onlardan komple caydım türkiyem forever 😄
Svl2109 boraninannesi_ 7 haftalık cnm kahverengi çok az şuan bitti galiba şuan daha gelmedi çok az geliyordu ztn
xhbgns boraninannesi_ Benim de eşimle aramda kan uyuşmazlığı var, 37.haftamıza gireceğiz lekelenme olmadı yani kendinizi korkutmayın olacak diye bir şey asla yok 🙏🏻 Olduğunda da bilgi verip iğne olursanız sorun olmuyor kendinizi üzmeyin lütfen 🙏🏻
MeltemUysal boraninannesi_ kan uyuşmazlığı genelde ilk gebelikte sorun teşkil etmiyor. Ama 2. Bir bebek istiyorsanız doğumdan hemen sonra iğne olmalısınız yoksa bebeğin kanı değişmesi gereken durumlar oluşabiliyormuş. Bendede kan uyuşmazlığı var doktorumuz özel bir kan testi istedi ve sorun olmadığını söyledi bende iğne olucam herşeyden önce gönlünü ferah tut ve bebeğine sarıl o sana geldi ve hiç biyere gitmicek 🍓
alyamm_33 boraninannesi_ hiç sıkıntı alma kan uyuşmazlığı bende var canm 8 haftamda bir ped dolusu kanamam oldu acile gidip iğne yaptılar kanama durdu bebek iyi korkmayinn