Kızlar 6+3 hamileyim, kan uyuşmazlığım var, doktorum herhangi bir kanama olmazsa 28. Hafta iğne olacağını söyledi. Kanama ya da lekelenme olursa ilk 24 saatte derhal acile gitmemi söylüyor üstüne basa basa.
Aklım çıkıyor ani bir lekelenme görücem diye tedirginim nedense 🥹 Kan uyuşmazlığının bebeğime bir riski var mı, korkuyorum biraz.