hasret56 Az yiyip sık yemeye çalıştım.Aç kalmamaya çalıştım.Çünkü insan uzun süre aç kalınca ne kadar yese de doyduğunu hissetmesi zor oluyor. Doyurucu şeyler yedim.mesela acıkınca abur cubur değil de fıstık badem fındık ceviz falan yedim.Pirinç pilavı değil de ağırlık olarak bulgur pilavı yedim.Akşamları sebze et yemekleri yedim.Acıktığımda hamurişinin beni doyurmadığının farkına vardım.Süt yoğurt eksik etmedim hergün yedim.Bu şekilde devam ettim 😊