Tam 14. Hafta bugün saat 3te randevu aldık cinsiyet için 2. Gebeliğim ilkinde 12. Haftada direk erkek demişti bu da 12 de gözükmüyor belli değil dedi , rabbim ne verse başım gözüm üstüne sağlıklı olsun da bir de kız nasip ederse 🤲🏻 hayırlısıyla inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻