Ebruli55 Duygu9604 amin inşallah canım sağlıklı olsunda hiç fark etmez kız erkek olması ☺️ Yaa çok sevindim bizde pazartesi günü alacağız ikili test sonucumuzu onu da merak ediyorum
ftmm38 ozgeerkan73 Midyat güzel yer ya Şırnak hakkında bilgim yok ama alisirsiniz zamanla sakinligine fln sizde hayırlısı olsun hakkınızda
ozgeerkan73 ftmm38 tersine burda yoğunluk var şöyle diyim aile kalabalık bende kalabalığa hiç alışık değilim o yüzden zorluk çekiyorum. Midyata oğlumun kontrolü için geliyorum ayda 1 güzel yer orası küçük bir şehir, benim olduğum yer köy 😁
Duygu9604 @Anneelikk öğrendik canım benim kızımız olacak inşallah 13 haftalıkken söyledi doktorumuz :) bugün 14+5 iz 2 li test sonucunu almak için kontrolümüz vardı kesin ve net olarak kız olduğunu söyledi siz kaç haftadasınız 🌸
Anneelikk Duygu9604 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah .ben 10+0 sabırsızlıkla cinsiyet öğrenmeyi bekliyorum. Kızım da 13+1 de öğrenmiştim o yüzden tekrar kendimi 13. Haftaya hazirlamisim inşallah öğrenirim🙈🥰🥰
Cerenn1811 Duygu9604 bizede 10 haftada erkek dediler 14 haftada kıza benziyor dediler çocuğumun cinsiyeti ne acaba 😂😂
ftmm38 ozgeerkan73 midyatta aslında turistlik yer ama bizim iş için olunca pek aile fln yok arkadas ortamımız var ama zamanla alisirsiniz ya ilk zamanlar zor geliyor tabi ☺️
Duygu9604 @"Annelik 13 haftada belli oluyor kesin öğrenirsiniz rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🥰🙏🏻
Duygu9604 @Anneelikk 13. Haftada kesin net belli ediyor eminim ki öğrenirsiniz sağlıkla kucağınıza alın rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🥰 bizim daha ilkimiz çok heyecanlıyız 🙏🏻
2prensesannesiiii Duygu9604 12+6 da dr sadece tahmin yaptı net konuşmadı acele etmeyin dedi özele gidiyorum 16 da net belli olur dedi bakalım bizde sabırsızlıkla bekliyoruz🙏🏻
Sihirlimom 2prensesannesiiii seninle aynı gündeyiz biliyor musun 🥹 daha cinsiyet öğrenemedim ben 16 haftalık gideceğim herhalde o zaman söylerler diye düşünüyorum
2prensesannesiiii Sihirlimom ben 13 şubat devlete aldım randevu 16 haftada söylerler mi bilmiyorum söylemezse 17 haftamda özele gideceğim 🙈 bu ay öğreniyoruz inşallah 🙏🏻 Az kaldı