34busra Duygu9604 16 haftalık olduk bugün gittim cinsyt için ama yinede öğrenemedik bir ay sonra gel dedi 🙏🤷♀️
Duygu9604 @2prensesannesiiii siz devlete gidiyorsunuz devlet söylemiyor cinsiyeti ya çok geç söylüyor 5. Aya kadar bekletiyormuş biliyor musun yani devlette öğrenmeyi beklersen çok daha bekletir
34busra Duygu9604 öyle oldu sanırım hatta görümcemde gelmişti cinsiyeti belli olursa küçük bi parti yaparız diye heveslenmiştik ama bir ay sonraya kaldı 😅
Lumlum 2prensesannesiiii 30 yaşındayım 29 Ekim sat :) teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah❤️
2prensesannesiiii Lumlum aaa çin takvimi tutmamış sizde 🥰 benim kızçemde tuttu bakalım bu gebelikte de kız gösteriyor🥰