Evinim Duygu9604 walla canım daha cinsiyetinı bılmıyorum yurt dışında kaldıgım ıcın burda cok gec söylüyorlar ılk kızımda 5 aylıkken söylediler bakalım bunda ne zaman soylerler
ozgeerkan73 ftmm38 bizde evlenmek icin sırnaka geldik eşimin köyüne artık burdayız midyata 1 saatlik uzaklıktayız 😊8 aydan beri burdayız
Fatmaa0031 Duygu9604 ikili test cinsiyeti daha erken gösteriyor sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍😍
Fatmaa0031 Yanlış oldu ben 7 haftalığım yani cinsiyeti için 14 hafta beklememmi gerekiyor daha erken nasıl öğrenebilirim ikili testte belli oluyor mu tam olarak ne oluyor ikili test
ozgeerkan73 ftmm38 pek değil İstanbulu geziyorum ama yapcak birseyim de yok , duzenimizi burda kurduk , ben arada sırada ailemin yanına gidicem kalmaya öyle idare edicem artık, insanları çok iyi onda sıkıntı yok ben tam alışamadım Sizde durumlar nasıl?
ftmm38 ozgeerkan73 Midyat güzel yer ya Şırnak hakkında bilgim yok ama alisirsiniz zamanla sakinligine fln sizde hayırlısı olsun hakkınızda
Ebruli55 Duygu9604 biz pazartesi kontrole gidecegiz bakalım doktor görürse öğreneceğim inşallah hayırlısıyla 🥰
Duygu9604 @Fatmaa0031 2 li testte detaylı ultrasona giriyorsun canım orda daha net görebiliyorlar benim ki göstermemişti nazlı biraz :) 13. Haftada öğrendik biz kızımız olcak inşallah bugün gittik 2 li test sonuçlarımızı almaya doktor bidaha baktı kesin kız dedi :)
Duygu9604 @Ebruli55 hadi bakalım inşallah gösterir canım :) bizde bugün gittik az önce geldik 2 li test sonuçlarımızı aldık çok şükür temiz 🧿🙏🏻
Ebruli55 Duygu9604 amin inşallah canım sağlıklı olsunda hiç fark etmez kız erkek olması ☺️ Yaa çok sevindim bizde pazartesi günü alacağız ikili test sonucumuzu onu da merak ediyorum
Prensesannesibir Duygu9604 ilk bebeğim kız bunun cinsiyetini daha öğrenemedik 12 haftalıkken gittim doktor söylemedi erken dedi 16. Haftada söylüyorum ben dedi bekliyoruz bakalım😘