nazazra24 Yazmelegi_ tek seferde hem hediye hem kutlama aradan çıkar ne güzel 😍 şimdiden mutlu güzel yıllarınız olsun kuzum ♥️
Serendipity16 meva_apo25 eşimle 9 senedir beraberiz hiç sevgililer gününü kutlamadık hediye almadık herkese ait bir günü kutlamak özel gelmiyor bana yıldönümleri falan yetiyor
342134 meva_apo25 hiç bir şey almicam eşimde almasın. Ben 28 aralıkta test yaptım sırf evlilik yıl dönümümüz diye hamile olduğumu öğrendim ona sürpriz yaptım ama o bana zıkkımın kokinasını laik gördü 😅😅😅😅hiç bir şey almadı bende nah aşırım artık 🤣🤣🤣
bebisliozlem 342134 kuzum iyiki almamış boşver 😂 200 mü 300 lira mı ne para verdik inanki b@k daha güzel kokuyor onun yanında 🤣 ayrıca daha şimdiden çürümeye başladı, demekki batıl inanca göre ev dam sahibi olamicaz, ki bu gidişle olamayız da zaten 😁
Deletedmom_116 meva_apo25 Sevgililer günü Araştırmalarıma göre hiç iyi bir gün değil ( Yabancılarda zina günü ) gibi bişey bundan tam iki sene evvel Nikah tarihimizi o güne verdiler Başkası olsa sevinir falan ben istemedim 3 Şubat regaip kandiline denk gelen gün varmış direk k gune çektirdim mubarek gün bari olsun diye iyikide öyle yapmışım tabi herkes istediğini yapar Sadce paylaşmak istedim
ozgeerkan73 meva_apo25 benim de detaylı ultrason um vardı istemedim , 17 da kontrole gittik öğrendik 😊 beklemesi çok zor doğuma günler kala ne yapcam bakalim
Melosunannesii meva_apo25 büyük ihtimal cinsiyetini ogrenicem hafta içi onu sürpriz yaparım o güne kadar dayanabilirsem😍
meva_apo25 Melosunannesii bende öyle düşünüyorum bakalım inşallah öğrenebiliesem ben dayanırım söylemem de ama öğrenmek için sabırsızlanıyorum
berna-24 Melodimm inanın çok çabaladım bı yanım diyor bazen sarılıyorum geceleri oda sarılıyor ama bu yeterli olmuyor istediğim ilgi sevgiyi alamıyorum. Maddi konuyu geçiyorum ama hamileliğim zehir oldu. Bazen diyorum beni hak etmiyor kendisi de diyor zaten. Ama beni bırakmıyor şiddet aldatma vs olmadı hiç ama aşk yok sevgiyi de geçiyorum anlayış ilgi istiyorum oda yok bilmiyorum ne yapacağım destek de almaya çalıştım psikologa da gittim gebe olduğum için bişey yapamıyorlar aile desteği de almaya çalıştım olmuyor
Melodimm berna-24 Peki çift terapisine gitdinizmi hiç?Hamilelikte gitmenin bir sakincasi yok diye biliyorum.Burda bir hanım efendi hamile zamanı çift terapisine gitdi.Esiyle sorunları vardı.Sukur evliliklerini kurtardilar.Ama sizde haklisiniz bazen ne kadar uğraşiyorsan uğraş olmayınca olmuyor.Yetmiyor işte.
bebisliozlem meva_apo25 kocamdan hastane çıkışı için bu pijamayı istedim 😂 kızıma da bu pijama takımı yerine 10′lu hastane çıkışı var böyle kalpli ondan alırız diye düşündüm 😍
342134 bebisliozlem espirisine dedim ya yani hiç bir şey almadı üzülmüştüm baya şimdi takmıyorum artık her şey karşılıklı 🤓