Melodimm inanın çok çabaladım bı yanım diyor bazen sarılıyorum geceleri oda sarılıyor ama bu yeterli olmuyor istediğim ilgi sevgiyi alamıyorum. Maddi konuyu geçiyorum ama hamileliğim zehir oldu. Bazen diyorum beni hak etmiyor kendisi de diyor zaten. Ama beni bırakmıyor şiddet aldatma vs olmadı hiç ama aşk yok sevgiyi de geçiyorum anlayış ilgi istiyorum oda yok bilmiyorum ne yapacağım destek de almaya çalıştım psikologa da gittim gebe olduğum için bişey yapamıyorlar aile desteği de almaya çalıştım olmuyor