meva_apo25 çok saçma geliyor beklemiyorum almıcamda:) yani gerçekten adamlarada yazık, her fırsatta birşey bekliyoruz:) eşim beni en iyi hastaneye götürüyor elimden geldiğinde en iyisini yedirmeye çalışıyor doğumumuza iyi biryerde yaptırcak, ev işlerine yardım ediyor en büyük hediyem bu benim❤️