Aabbccc seni o kadar iyi anlıyorum ki😂 çok korkardım kalçadan yapılan iğnelerden ta ki progestan yaptırmaya başlayana kadar. 8 kez oldum 2 tane iğnem kaldı. Önceden ödü koparak hastaneye giden ben şimdi o kadar rahatım ki. Böylece korkumu da yenmiş oldum😂 ilk başlarda sende korkucaksın ne desek boş biliyorum ama sonra bak nasıl alışıyosun neymiş zaten iğne ya 5-10 saniyelik iş😂