YarenUmut Aabbccc canım yıllarca tedawi olup iğne kullanan war bunlardan biri de benim. Sana yaptığım iğnelerin fotosunu atsam hayret edersin. Sonunun güzel olacağını düşünerek başla. Herseyin hayırlısı olsun. Allah emeklerinizi boşa çıkarmasın.
Aabbccc YarenUmut gerçekten mi ya Allah emeklerini boşa götürmesin inşallah seninde gönlüne göre versin inşallah
YarenUmut Aabbccc Allah razı olsun. Ben artık kızımı kucağıma almak için gün sayıyorum. Lütfen sen de olumlu düşün
aysenuurr11 Aabbccc evet her gün o aşamaya gelene kadar zaten bir sürü iğne kullaniyoruz o zamanlar bebegimin olmamasi canimi daha cok yakiyordu hepsi bebegine kavusmak icin oyle düsün. Guzel haberlerini bekliyorum rabbim gönlüne göre versin insâllah🤲🏻
Aabbccc aysenuurr11 inşallah canım güzel haberlerimi verebilirim şişlik falan oluştu mu peki morarma olmaması için ne yaptiniz
aysenuurr11 Aabbccc inan fitil daha can sıkıcı günde 3 defa fitil atiyordum yarim saat filan yatiyordum iğne daha iyiydi vurul kalk ve kalcadan olanin etkisi daha iyi ben hamileligimde bir kere bile kanama yasamamistim
Aabbccc aysenuurr11 evet benim doktorum da aynısını dedi kalçadan daha etkili diye onu verecem mecbur 🙁
Aabbccc YarenUmut hayırlısıyla inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız canım olumlu düşünmeye caliscam korkmuyorum diye diye korkmamayi belki cesaret edebilirim😍
Hatice_11 Aabbccc inşallah canım benim . Herşey insanlar için öyle böyle alışıyoruz önceden sedyeye yatmaktan bile korkardim ben smdi içimden 10′a kadar sayıyorum bitmiş oluyor ☺️🌸
aysenuurr11 Aabbccc olmadi morarma, sislikte olduysa farketmedim komsu gelip vuruyordu eli hafifti sadece son ignelerde artk canim yanmisti oyle de bitti zaten
Smrhsyn Aabbccc cnm bende tüp bebek hamilesiyim 5 ay o iğneleri vuruldum ama hiç bir zaman da bitsin artık demedim bebeğim için olduğunu onu koruduğunu bilmek beni rahatlatıyordu .Hiç korkma sonunu düşün mucizeni düşün Allah yardım eder .
Aabbccc Smrhsyn ya canımsın böyle olumlu güzel konuşunca korkum uçup gidiyor Allah gerçekten yardım edecek dediğin gibi canım 😘
Aabbccc Twoce ya böyle güzel mesajlar alınca korku denen bir şey kalmıyor inşallah dediğin gibi çok acitmaz ♥️
Aabbccc aysenuurr11 bende evde sağlık hizmetlerinden hemşire tutacam vursunlar diye ama eli hafif olduğunu nasol bilecem 😗
Smrhsyn Aabbccc tabikide sen Allaha güven ve mucizene odaklan rabbim inşallah kucağını boş bırakmasın 🤲🏻😘
aysenuurr11 Aabbccc onu bilemezsin tabi yabanci:) ama anlık ya takilma inan hic onemi yok saglikla tutunsun yeter ki