Aabbccc hakkınızda hayırlısı olsun inşallah Rabbım kucağınızda görmeyi nasip etsin 😊 Canım progestan iğneyi bende oluyorum kalçadan evet ağır bir iğne ama. İki kere oldum daha üç tane daha var ama ikisindede zerre hissetmedim hemşirenin eli çok önemli çünkü yağlı bir iğne.. Sonrasında evet bir ağrı yaptı ama dayanılmayacak kadar değil ertesi güne geçiyor şükür bebis ler için değer :)