Aabbccc kalçadan yapamasanız göbekten olanı var ben göbekten kulandım kalçadan oşanlar bana yan etki yapıyo resmen felç oluuom ilk transferimde çok çektim hergece acile gidip ağrı kesici yapardım öyle oluncada tutmadı 2 ci transferimde drumdan göbekten olanı yazın dedim onu kulandım ama sgk karşılamıyo özel alınıyo