Melikeevren8 vallahi cok korkuyorum cünkü bayram tatili, resmi tatil yılbaşı vs en tecrübesiz bekar, evliyse bile cocuksuz, yaşı kücük personel nöbetci bırakılır. Bu yazılı olmayan bi kuraldır bildiğiniz. Bide insan olabilecekleri bildigi icin daha cok korkuyormuş mesela bayramda anestezi doktoru degil sadece anestezi teknikerinin nobet tuttugunu bilmeseydim daha rahat ederdim.
Ya spinal tutmazsa? Ya nobetci x doktor olurda rahimimi dışarıda alelade dikerse? Ya nobetci ebe partograf okumayi, acıklık ölcmeyi bilemezse? Fundus masaji yapamaz ben kanamadan
gidersem perinotologta zaten yok ya cocukta solunum sikintisi olursa vs vs
Eğer bayramdan önceki 3 gun icinde kendiliginden gelmezse sanirim kendi doktoruma sezeryana yatacağım.