Benim due date Nisan 15 ama bebek tombik hem özel bir klinikte hem devlette takipliyim. Ama iki doktorda finalde beni araya bayram giriyo diye allem edip kallem edip sezeryana alcaklar gibi geliyo.
Yani aslında kendim de sağlıkcıyım beni kafası yerleşmemiş, suyu bitmis gibi seylerler kandıramazlar ama ben bayramda doktor bulamam korkusuna kapılıp sezeryan olabilirim diye düşünüyorum ama off bilmiyorum