nurcan355 Melikeevren8 bizde 30+3 üz kızımla yakin zamanda gidicem hastaneye o zaman sorucam bende sezeryan mi normal mi olucak diye en son 10 nisan da bekledigini soylemisti doktorum benim bebis her daim cok hareketli ama bu haftalarda ben surekli uyku halindeyim surekli yorgunum bu aralar normal dogum istiyorum sezeryan istemiyorum sezeryandan cok korkuyorum insallah istedigim gibi olur
Merve95281 Melikeevren8 ay korkmayın ya benimki evham sizede bulastirmak istemem 29 haftadayım siz kaçsınız?
1sadeturkahvesii Melikeevren8 30+6 yız 7 Nisan gösteriyor ama ben mart sonu doğar diye tahmin ediyorum. İyice zorlaştı artık mide yanmasından uyuyamıyorum geceleri ve sürekli nefes nefeseyim leğen kemiği ağrısından bahsetmiyorum bile 😂 ama çok şükür herşey güzel gidiyor 🧿
Cakoli Biz de 29+4 teyiz. Heyecan, korku, kaygı, mutluluk hepsi bir arada. Oğluşum genel olarak hareketli özellikle de geceleri sağ olsun :)
Sema_sema Cennet_kusum16 evet malesef bende 28 im hasta olmadığım halde geceleri budun tıkanıklığı yaşıyorum bazen😕
Bnurd Melikeevren8 ay hala bebis kıyafetlerini yıkayıp utulemedim 30+3 olduk normalde geçen hafta yapacaktım ama gözümde büyüdü biraz 😂 bu hafta inşallah halledeceğim 💘