MorKelebek54 umrumdadegil iyi olmaniza sevindim kuzum kendine gelde bi hele sonra detsylari anlatirsin istersen ☺️☺️ bebisko nasil tafli mi ay delircem bebek gormek istiyorum 😂 kendi oglum dunyaya gelsin de hele bi
Beyzab95 umrumdadegil eyvahlar olsun… doktorumda bana doğum zamanı nasıl bakıcaz böyle olursa nasıl doğurtucam seni dedi adam haklıymış… yandık
Edaa1334 umrumdadegil Gözünüz aydın hayırlı sağlıklı huzurlı ömrü olsun inşallah🤲🏻 Pendik yüz yıl hastanesinde doğum gerçekleştirdiniz galiba ebeler falan nasıldı bende o hastaneye gidiyorum da 🙈
hayalim35 umrumdadegil ben alışkınım bu gelmemelere 2 doğum yaptım ikisi de gelmek bilmedi doktor başlattı kısmet buna olur inşaAllah😄
hayalim35 umrumdadegil ben alışkınım bu gelmemelere 2 doğum yaptım ikisi de gelmek bilmedi doktor başlattı kısmet buna olur inşaAllah😄