Valla ben ailemle konuşmadığım halde (şuan konuşuyorum) babam Babannem herşeyi yaptı 100 milyara yakın para harcamışlardır kıyafet olsun beşik olsun kaynanam bunları gördükçe kudurdu resmen ne gerek var bu kadar şeye diyip durdu sonra altta kalmamak için çeyrek altın taktılar sonra demesinin mi bi tane dedesi var takacak tabi sonrası kavga dövüş çıkarttım evde benim ailemi hiçe sayıp kendi taktıkları çeyrekle böbürlendiler hasbamlar ben sanki onlardan bişey bekliyorum eşim ve kendi tarafım fazlasıyla yaptı yapmaya da devam ediyorlar ay o günü hatırladıkça daha da kinleniyorum.