umrumdadegil çok heyecanlıyım bende kızım için ama bir yandan da çok korkuyorum herkesin bebeği hasta oluyor kış salgın var ya nasıl koruyacağım diye korkuyorum sende kimseye dokundurma ortalık çok kötü millet alınırsa alınsın eline bile dokunmasınlar