umrumdadegil _Hulya7106 çok teşekkür ederim 🥰 normal başladı sezaryen oldu 🥲 inşallah Rabbim kolay doğumlar nasip etsin herkese🥰
umrumdadegil LamiyaCetinkaya hahah kız cevap veremedim kimseye dedim en iyisi bir post açayım görürler 😂 idare ediyorum çok zor bir süreçti 🥲
bdenerigokce umrumdadegil olsunnn 🌺 minnakın geldi yaaa her şey geçti ❤️ sen nasılsın iyi misin ağrın var mı? Hangi ağrı kesici veriliyor
inarches umrumdadegil Gözün aydın Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin çok geçmiş olsun 🤲🏻🥰Forumca merakta kaldık bu kız niye yazmadı diye herkes seni soruyordu.Bende sürekli bakınıp duruyordum postunu şimdi gördüm sevindim 🙈😍
MorKelebek54 umrumdadegil neuse kuzum sen kendini bi toparla insallah hayirlsiisyka kendine gel bebisko kenndime gelsin sonra anlatirsin nasil gectigini. İkinizde iyisiniz buna sukur kuzum ☺️ bebek de sende iyisiniz diki bi sorun yok
umrumdadegil bdenerigokce çok şükür en güzel yanı onun varlığı 🥰 ağrım var evet hangi ağrı kesici veriyorlar bilmiyorum iğne yaptılar
Haticerman umrumdadegil çok sevindim bende görüyordum sizi sürekli riskiniz olduğunu falan söylüyordunuz. Rabbım hayırlı evlat etsin hayırlı ömürler versin canım benim ❤️
Esra_Omer_21 umrumdadegil aa maşaAllah gözünüz aydın ☺️kaç haftalıktınız ki riskli gebelikti sanırım sizinki