umrumdadegil hayalim35 sürekli gelmek istiyordu yavrum doğum zamanı da gelmek istemedi ilginç bir çocuk 😂 aminn inşallah 😍😍
hayalim35 umrumdadegil ben alışkınım bu gelmemelere 2 doğum yaptım ikisi de gelmek bilmedi doktor başlattı kısmet buna olur inşaAllah😄
hayalim35 umrumdadegil ben alışkınım bu gelmemelere 2 doğum yaptım ikisi de gelmek bilmedi doktor başlattı kısmet buna olur inşaAllah😄
umrumdadegil Ozgeunuvar Cok şükür ilerledik 37. Haftamda oldu doğum bebişin suyu azalmıştı 🥲 girmedi çok şükür çok teşekkür ederim 😍😍💜💜 darısı diğer hamişlere💜
Haticerman umrumdadegil çok sevindim bende görüyordum sizi sürekli riskiniz olduğunu falan söylüyordunuz. Rabbım hayırlı evlat etsin hayırlı ömürler versin canım benim ❤️
Beyzab95 umrumdadegil gerçekten mi olsun sağlıkla kucağına almışsın ne güzel ☺️ benim bugün çatı muayenem çok kötü geçti 😭😭😭
umrumdadegil Aleyna_88 çok teşekkür ederim 🥰 iyiyiz çok şükür ikimizde çok yorulduk biraz sıkıntılı bir süreç geçirdik malesef
xhbgns umrumdadegil Uzun bir süre yazmayınca ve kendimi toparlayayım dediğinde tahmin etmiştim, olsun sonuçta oğluşuna sağlıcakla kavuştun 💜 önemli olan da bu 💕 Yüzünü 9 ay göstermemişti annesi çok tatlı di mi 🥹🥹
bebisliozlem umrumdadegil kızzzzz hayırlı olsun 😍🐣 seni görüyordum hep, ayyyy Allah’ım analı babalı büyütmeyi de nasip etsin, darısı başımıza 🥹🥰
umrumdadegil xhbgns çok şükür en güzel yanını hatta tek güzel yanı oğluma kavuşmak oldu😍🥰 çokk tatlı teyzesi çok 🥲🥲
umrumdadegil Tinii_minii_mom teşekkür ederim 🥰 iyi şuanlık çok şükür zordu ama atlattık öyle böyle.🥲 Evet öyle oldu senin doğum ne zaman
boz-elaa Ah gozun aydin hadi kurtuldun 🤩 ben hala bekliyorum 38+1 oldu nişandan baska belirti yok gelen giden yok ☹️