Anneadayiii__ umrumdadegil seni merak ediyordum bende sonunda kucağına almışsın nasıl geçti anlat ❤️☺️
nunusmom umrumdadegil aaa hayırlı mübarek olsunn kıızzz gözün aydın 😂 maşallah. Rabbim gzl ömürler nasip etsin inşallah 💕🥲
Tgba2727 Bende qksam acil sezeryan a alındım tarihimiz 5 şubatdi ama sanci olunca doğdu 36 hafta 4 günlük kilosu iyi ama solunum sıkıntı olduğu için şu an kuvezde bebek nolur dua edin iyi olsun
umrumdadegil Tgba2727 Rabbim en kısa zamanda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah üzülme daha iyi olacak verecekler sana💜
inarches umrumdadegil Gözün aydın Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin çok geçmiş olsun 🤲🏻🥰Forumca merakta kaldık bu kız niye yazmadı diye herkes seni soruyordu.Bende sürekli bakınıp duruyordum postunu şimdi gördüm sevindim 🙈😍
umrumdadegil inarches aminnn inşallah 💜 çok teşekkür ederim 🥰 ya valla çok sağolun duygulandırdınız beni 🥲🥲
Beyzab95 umrumdadegil seninde mi zor geçti bir daha yapacak bana yoksa sezaryen olursun böyle giderse dedi 😨
umrumdadegil xhbgns çok şükür en güzel yanını hatta tek güzel yanı oğluma kavuşmak oldu😍🥰 çokk tatlı teyzesi çok 🥲🥲
A12_S07 umrumdadegil Ya çok sevindim canım benim evladın yanindaysa gerisi geçer Allahın izniyle sağlıkla toparlan oğlusu op bol bol❤️🤲😘🌹🥰
xhbgns umrumdadegil Oy oy oy maşallah maşallaah 🧿🧿🧿 Yaşadıklarının hepsi geçecek, sakın kendini üzme tamam mı 💕
umrumdadegil bdenerigokce çok şükür en güzel yanı onun varlığı 🥰 ağrım var evet hangi ağrı kesici veriyorlar bilmiyorum iğne yaptılar
Esra_Omer_21 umrumdadegil ewt öyle hatırlıyorum bende 😊çok sevindim adınıza sağsalim bebeğinizi kucağınıza aldınız🥹