umrumdadegil e_blue_sky_a aminn inşallah teşekkür ederim 🥰 hayırlısı olsun sezaryen ya da normal inşallah kolay geçer 🥰 evet oğluşum oldu 37 haftalık kilosu biraz düşük 🥲
umrumdadegil MF0127 keşke daha önce kullanmayı bıraksaydım dedim 37 haftalık bıraktım 37 haftalık doğuma aldı doktor nasıl olacaktı zaten
MF0127 umrumdadegil bende dün 37 oldum bıraktığım gün indir aşağıya dünden beri yürürken normal dışı zorlanıyorum doktor dün alttan bakmak istedi ama 38 e kadar yolu var dedim istemedim 😅
umrumdadegil Ezgimomssx ilk gün en zoru sonra biraz daha düzelmeye başlıyorsun ama sonuçta ameliyat işte zor🥲
umrumdadegil Beyzab95 doğurunca hiç uyunmuyormuş aşko 🥲 son zamanlarda senin gibiydim artık dayanamıyorum diyodum gerçekten çok zor