Beyzab95 normal en güzeli bana göre keşke normak olabilseydi diyorum ama çok zordu benimki o yüzden keşke başta sezaryen olsaydım dedim boşu boşuna saatlerce çektim birşeyleri sezaryen dikiş için zor eğer normal doguramam dersen ol kendini zorlama.biseyler için herkesin acı eşiği farklıdır iyileşme süreci farklıdır kendini nasıl rahat hissedeceksen onu yap