A12_S07 Beyzab95 başı aşağı inmisti doktor en son öyle dedi ama şuan birşey yok cuma bakalm kontrol var sağlıkla doğsunlar artık
A12_S07 Tinii_minii_mom Kız sen dogurmussun nasıl kaçırdım görmedim ya nasılsin gözün aydın bebiş nasıl şok oldum ya valla Allahm 😬
Tinii_minii_mom A12_S07 yaaa ben dertli postlar açtım görmemişsindir o yzden🥹 sezeryan ağrısı çekiyorum bebiş küvezde öyle bi üç günlük anneyimmm
A12_S07 Tinii_minii_mom ya canm benim valla gözün aydın annesi gelir o yanına rabbim kavuştursun en kısa zamanda darısı bana bakalm bekliyorum hala hurma ananas yurus başladım artık ne zaman gelirse
Tinii_minii_mom A12_S07 ay zamanıda geldi gelir gelir hiç dert etme burda üç gündür herkes patır patır doğuruyor ya neler neler
A12_S07 Tinii_minii_mom Evet gerçekten herkes doğurdu nerdeyse benimkinin yeri rahat galiba hiçbir çabası yok
A12_S07 umrumdadegil Cuma gidicem ama normal kontrol açıklığa baktırmak istemiyorum ya çok ağrım sızım gelene kadar 😂