Hayriyekrc48 Beyzab95 bazı doktorlar uğraşmak istemiyor bide özel ise sezaryen daha pahalı diye benim düşüncem siz yine iki duruma da kendinizi hazırlayın ama normal istiyorsanız onu daha çok düşünün
Beyzab95 Hayriyekrc48 bende aynı şeyi düşündüm biliyor musunuz öyle deyince direkt sanki sezaryen yapayım uğraşmayayım gibi hava hissettim
Minaeyll Filizs ya bunu bende çok merak ediyorum ilk doğum sezeryan olduğu için Buda sezeryan olacak mecbur. Sezeryanda da öncesinde çatı muayenesi yapılıyor mu çok merak ediyorum inşallah Bilen biri yazar
Gizemyldz-1997 Minaeyll sezeryan olacaksa yine çatı muayenesi yapılmıyor bu muayene normal doğum düşününler için çatı darlığına bakılıyor
Gizemyldz-1997 Beyzab95 benim de çok acıdı kaslar sert dedi doktor ondanmış ağrı gevşemesi için bol yürüyüşler hareketler yap dedi eğer gevşeme olursa acı düzey azalırmış kendimizi bir dekastıgımız için oluyor bende bi an dedim nasıl yapcam normal diye ama doktorum yaparsın dedi
Beyzab95 Gizemyldz-1997 benim doktorum direkt nasıl doğurtucam böyle dedi benim orda film koptu korktum zaten direkt tamam sezaryen istiyorum dedim düşünün zaten korkmuşum kasmışım insan bir rahatlatırdı haftaya bir daha çatı muayenesi yapacak istemiyorum sezaryen çıktıktan sonra doktordan kendime çok kızdım 😢
isum Beyzab95 kasıyorsunuz ağrı olması çok normal, bu doktorların korkutmalarına gelmeyin ya, sezeryana yönlendirmek için kimisi her yolu deniyor,
Gizemyldz-1997 isum valla benim ki de normal olsun diye ısrar ediyor ben de istiyorum normal de hayırlısı olsun inşallah
Beyzab95 isum inanın zaten o an direkt öyle deyince ilk bir sinirlendim ne hemen sezaryen muhabbeti yapıyor diye sonra canımı aşırı yakınca tamam sezaryen dedim ama haftaya bir daha bakacak yani zorlansam bile istemiyorum sezaryen eskiden çatı muayenesi mi varmış bir şey olmaz acil bir durum olmadığı sürece acıyor diye sezaryen olmak istemiyorum parmaklarını çıkardığı an acım bitti normal doğumda muhtemelen böyle hissettirecek sezaryen sonrası çok zor 😞
momkaratas Beyzab95 Bende bugün ilk muayenemi oldum. Yaparsın başarırsın sen maşallah dedi açılmaların başlamış dedi. Hatta doktorum kendi eli ile muayene etti ve anladı. Evet minnak bi acı hissettim ama eminim ki başarabilir yapabilirsin 🥲💪🏻
Beyzab95 momkaratas benimki sanki canımdan can aldı ya mahvetti beni tansiyonum düştü düşünün azıcık beni sakinleştirebilseydi belki daha rahat olurdum korktum ☹️
isum Beyzab95 sen doktorunu dinleme, ben sırf utancımdan bile kendimi kasıyorum, doğum açılması çok farklı bir şey, kendiliğinden oluyor, sen takma kafana ya,
Beyzab95 isum evet çok haklısınız dinlemicem acil bir durum olmadığı sürece niye sezaryen olayım istemiyorum eskiden ağrı kesici bile yokmuş insanlar nasıl doğurmuş dün canım yandı ama parmaklarını çıkardığı an acı geçti böyle saniyelik dayanıcam
Fadimee11 37 haftaya girdiğim gün muayene var normal mi sezaryen mi ona karar verilecek çatı muayenesi yapar mı acaba
Beyzab95 Fadimee11 yapabilir bazılarına 38’de de yapıyorlar kasmayın kendinizi benim gibi ben çok korktum salak gibi kastım
Aicsnpj4 Beyzab95 dün oldum bende çok korkuyordum ama hiç hissetmedim bile. Doktordan doktora değişiyor sanırım
Beyzab95 Aicsnpj4 evet ya benimki öküz gibiydi üstüne de moral vermek yerine sezaryen muhabbeti yaptı sinirlerim bozuldu resmen
Ay3 Beyzab95 ayni seyleri yasadim normal dogum yapmami istiyor devlet, nasil dayanacagim diye dusunuyorum
Beyzab95 Ay3 benimki direkt sezaryen muhabbeti yaptı ya sinirlerim bozuldu istemiyorum normal doğurmak istiyorum hiç korkmayın ben söylüyorum birde ben kendimi çok kastım kasmakla da alakalı birde doktorum çok aceleci davrandı kendisi çok yoğun bir doktor olduğundan dolayı acısını biz çekiyoruz insan biraz sakinleştirir bakardı mahvetti moralimi resmen
canss_96 Ay3 hayır nişan ve suyum aynı anda geldi ve doğuma alındım ondan önce yalancı bi sancı çekmiştim onun için
isum Beyzab95 siz dediğine bakmayın, doğum Başlayana kadae kimse bilemez oranın dar mı geniş mi olduğunu, arkadaşıma da aynını söyledi, çatın dar doğuramazsın dediler, 2 evladı var ikisini de normal doğurdu çatır çatır