Eda_argnn bende çatı muayenesi yapıcaz deyince bir gerildim çatala çıkarken gergin çıktım direkt soktu kastım hatta o arada direkt çok acıyormuş gibi cümleler kurdum aslında biraz kendimi şartladım o an yok falan derken tövbe bismillah çok canım yandı ben öyle davranınca çıkarttı sakin ol acımaz falan dedi sonra kendimi kasmadım sakin davrandım yine hafif acıyordu ama tolere ettim taki aşağıya doğru popoma doğru bir şey yapana kadar orda bende koptu o canımı çok acıttı daha derine bile bakmadım deyince ben o acıyla yok istemiyorum canım çok acıdı ben normal doğuramam falan dedim çünkü arada bir sürekli seni muayene edecekler normal doğum da nasıl dayanacaksın gibi şeyler söyledi direkt vazgeçtim o an 😭 sonra tabi acı vs geçince kendime kızdım saniyelik bir şey için direkt sezaryen düşündüğüm için 😭