Beyzab95 Bende çatı muayenesinde çok kasıldım, ben kasıldıkça canım çok yandı ve doktorumun da eli biraz sertti, eldivenine rağmen tırnaklarını hissetmiştim öyle söyleyeyim.Fakat doğum yapacağım gün 2 farklı ebe açıklığa bakmıştı ve birinin eli ağırken diğerinin son derece hafifti.Ve benim doktorum da beni öyle kasılmış görünce normal doğuramazsın demişti ama ben öyle bir doğurdum ki :) İnsan ister istemez kasılıyor kendinizi korkutmayın normal acıması