Beyzab95 yok olabildiğince rahat olmaya farklı şeyler düşünmeye çalıştım, doktoruma daha önce çok tedirgin olduğumu dile getirip yapmasanız olmaz mı bile demiştim 🥺 oda olmaz ama korkulacak bir şey değil zaten çok kısa sürüyor dedi gerçekten de öyle oldu , hiç korktuğum gibi değildi aksine çok çabuk bitiverdi anlamadım hiç bir şey
Sizi nasıl muayene ettiler bilmiyorum ama beni tedirgin eden en büyük etken de o çatala oturmaktı, hep gördüğümde keşke şuna oturmadan bakma imkanı olsa diye geçiriyordum içimden hiç bir şey doktora söylemememe rağmen , ultrasondan sonra aynı uzandığım yerde baktı bana çatala oturtturmadı belki de o yüzden de o anın mutluluğu ile kendimi hiç oraya vermedim bile
Kendinizi kasmayın farklı şeyler düşünün , yavrunuzu güzelce kucağınıza almak için olduğunu her cefanın arkasında güzellikler olduğunu düşünün kendinizi motive edin zaten 10 sn bile sürmüyor gerçekten 🌸 ben kendimi doğum konusunda da hiç şartlamıyorum normal istiyorum bir sıkıntı olmazsa inşallah her şeyin zorluğu vardır tabikii , ama o an ne gelişir bilemem , siz kendinizi anın akışına bırakın lütfen o zaman her şey daha kolay ileeyecektir sizin için 🥰