2melkannesii Beyzab95 aynı şekilde bakıyorlar canım onlarda çatı kontrol ediyor çünkü kaç cm oldu diye iki parmaklaydi sanirim gelip bakiyorlar
Hayriyekrc48 alaismom hiç korkup vazgeçme canm kendi sağlığın içinde normal doğumda hemen ayaklaniyorsun ilerde hiçbir zorluğun olmuyor ama sezaryende ilerde illaki ağrın olur ağır kaldırma derler bide normal.isterken vazgeçme hep ben yaparım bu acı nolacakmış de kendini motive et yaparsın allahin izniyle eskiler hiç iğne ağrı kesici falan olmadan nasıl yapmışlar doğumu onları düşün ben inanıyorum isteyen her kadın bedeni de müsaade ederse normal doğumu yapar 😉
Beyzab95 Hayriyekrc48 evet değil mi ya ama doktorum böyle normal doğurtamam ben seni demeye getirdi öyle bir şey var mı ya
Medineuyanik Beyzab95 bende öyleyim valla ama yinede sezeryana da çok karşı olma doğum anında ne olacağı belli değil birden sezeryana da alınabiliriz o yüzden sonrasında kötü ruh hali yaşamamak için ikisinede hazırlayalım biz kendimizi 💜
Beyzab95 Medineuyanik asla karşı değilim acil bir durum olur bir sıkıntı olur asla ama böyle acıyor diye sezaryen olmak istemiyorum ama doktorum sanki sezaryen gibi konuştu niye öyle yaptı 😭
Sekara Beyzab95 sancım vardı ilk o zaman gittim hemen muayene yapmak istediler ama ben çok korktum kastım kendimi canım o kadar çok yandı ki ebe bana dedi ki sen normal doğumu unut. Tam 45 dakika ağladım. Sezeryana hazırlamaya başlamıştım kendimi psikolojim öyle bozulmuştu. Arkasından başka bir ebe geldi ona anlattım bana dedi ki bir kere de ben baksam bana şans versen o ebe benim dönüm noktamdı. O olmasa belki bende sezaryan yapacaktım beni rahatlattı muayene hiç zor değilmiş hemencik bitti akşamına normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım
Beyzab95 canss_96 gerçekten kasmayla çok ilgisi var mı bu acının yoksa yapanın eline de bağlı oluyor mu ya benim doktorum çok fazla acıttı gerçekten
Arzuanne Beyzab95 bence kasmayla alakalı diye düşünüyorum bu güne dek (37+2) 6 kez olmuştur belki hatta bu günde baktılar açılma ve çatı için hiç bir şey hissetmedim hatta bu gün sancım olduğu için açıklık vardır diye düşünüp baya zorladım dedim sancım var falan ebe baya zorladı kendi de dedi rahimi çok zorladım ama parmağım girmiyor bile dedi onda bile hissetmedim kasmadığım için bence çünkü 6 kez farklı ebe girdi cokk zorlayan da oldu saniyede bakan da
dodu0207 Beyzab95 doktorunuz eline jel sürmedi mi jel sürünce zaten kayganlastıgı icin hissedilmiyor bile sadece sağa sola parmağını cevirince hissediliyor
alaismom Beyzab95 bende tekrar geldi doktoru aradım nst çekildim 1 saat önce her şeyi güzel en azından içim rahatladı ve yapamayacağımı anlayıp bana sezeryan günü verdi çünkü tekrar alttan bakmak istedi kabul etmedim
Beyzab95 Hayriyekrc48 ya doktor haftaya son kez denicem dedi sezaryen olur yoksa gibi konuştu çok moralim bozuldu napıcam 😭😭
Hayriyekrc48 Beyzab95 bazı doktorlar uğraşmak istemiyor bide özel ise sezaryen daha pahalı diye benim düşüncem siz yine iki duruma da kendinizi hazırlayın ama normal istiyorsanız onu daha çok düşünün
isum Beyzab95 sen doktorunu dinleme, ben sırf utancımdan bile kendimi kasıyorum, doğum açılması çok farklı bir şey, kendiliğinden oluyor, sen takma kafana ya,
Medineuyanik Beyzab95 eğer imkanın varsa farklı bir doktor görüşü de al istersen oda aynı şeyi söylerse demek ki olan o ama farklı birşey söylerse demek ki doktorun sezeryan yanlısıdır 🙄
BetulMom Beyzab95 ben 3 kere olmak zorunda oldum ki cumartesi yine bakacak gibi geliyo çünkü kesin sancım çıkar 38deyiz. Yani hiiç acımıyor diyenler gerçkten şanslı 10 sn kadar sürüyor ve gerçekten rahatsız edici bir durum bence
Sekara Beyzab95 o an bizim kendimizi sıkmamızla da mutlaka vardır etkisi ama tabiki her doktorun da eli aynı hafiflikte değil ben mesela devlet hastanesine gittiğimde hiç acı hissetmemiştim ama özelde hissettim
BetulMom Beyzab95 Allah Allah sen çok kastın yapamadı demek ki.benimki içyaparken sakin ol derin nefes al diye telkin ediyor en fazla 10sn sürüyor. 2 parmağını sokuuor ilk önce ondan sonra daha fazla ittirip çeviriyor benim hissettiğim böyle bişey yani. Ama bittikten sonra 0 acı normal karından ultrasonumu yapıyo
Beyzab95 Medineuyanik ya eşimde aynı şeyi söyledi ama tekrar o acıyı çekmek istemiyorum 2 kere çok korktum 😨
Merv2111 Beyzab95 benimde 2 gün önce çatı muayenem vardı benim de canım çok fazla yandııı çevirdiği zamanlar özellikle istemiyorum tamam bırakın dedim o kadar dayanamadım maalesef o yüzden çatıyı ve açıklığı anlayamadı ama doktorum doğuramazsın vs demedi tam tersi destek oldu valla ebeme de sordum kıyaslama dedi regli sancısının tabi daha ağrılısını düşün ve yoğun gelen ıkınma hissi dedi o yüzden hiç sezeryan kafasına girmedim o an sancı acı çekeceğim ve bitecek hep öyle düşünüyorum mecbur sezeryan gerekirse tabi ki yapacağım bir şey yok ama ağrıyı bir kaç gün çekmek ile o an çekmeyi düşünürsek normal doğum daha mantıklı şuan ama çatı muayenesine rağmen
Beyzab95 Merv2111 ya aynısını yaşadım işte bakamadı tam haftaya bir kere daha bakıcam dedi aslında dedi ki buna dayanamıyorsun normalde sürekli açıklık bakacaklar normal nasıl doğuracaksın böyle dedi zor doğurturum dedi o tarz bir şey bende o acıyla tamam ben sezaryen istiyorum dedim dur acele etme gibi konuştu hemende havlu attın dedi güldü 😭😭 üf napıcam ben
Beyzab95 BetulMom ben bu sefer yaparken en azından ne olduğunu bilmiyorum ya daha sakin kalsam acaba acır mı bilmiyorum moralim çok bozuldu aşırı aşırı hemde ya 😭😭😭
Beyzab95 Sekara o zaman ben biraz sakin kalıp acı olduğunda yinede kendimi kasmayıp sakin mi kalmaya çalışayım ne yaptım normal istiyorum zorunlu olmadıkça sezaryen istemiyorum moralim aşırı bozuldu kaç saat kendime gelemedim 😭😭😭
Beyzab95 Sena-3427 benimde resmen gücüm kalmadı hemşirenin parmaklarını kırdım sağolsun elini verdi dkdkdkld acıdan düşünün