bende sancım var diye gittim bigün nöbetçi ebe yaptı çatı muaynesi aşırı acıdı kendi doktorum yaptığında hiç acımamıştı sonrasında nişanım suyum aynı anda geldi 1 hafta sonra falan pazar günüydü doktorum gelene kadar yine ordaki nöbetçi ebe çatı muaynesi yaptı eldivene batikon damlatıp yaptı muayne ilk başta kendimi çok sıktım dediki kendini serbest bırak bende serbest bıraktım aşırı kolay oldu sonra kendi doktorum geldi oda muayne etti ondada serbest bıraktım ve hiç bişey anlamadım bebeğim kakasını yapıp kordonunuda koluna dolamıştı 10 dakka içinde doğuma alındım 17 günlük anneyim tek tavsiyem kendiniz asla kasmayın sıkmayın zor biliyorum ama inanın ki daha kolay bi muayne geçiriyosunuz