FatimaN22 çok teşekkür ederim amin inşallah.vallahi ben kırkım çıktıktan sonra hemen hamile kaldım ikisinde de ama hiç bit sıkıntı yaşamadım çok şükür elhamdülillah 🙏bu 4.gebeliğimde doktorum tabiki bi şaşırdı ben söyleyince şaka felan sandı 😂ama bişey demedi her ameliyat tehlikelidir zaten sadece zaman ne gösterecek onu takip edip ona göre Allah korusun bişey olursa önlemimizi alırız korkulacak bişey yok dedi sadece bundan sonra bence bağlayalım yoksa sen 10 tane yine doğurursun dedi 😂