Valla ne diyeceğimi bilemedim sağlıcakla doğurup sağlıcakla büyütün bebekleri ihmal etmeyin ard arda sezeryan riskli bence iyi bir doktor takibinde olun çünkü anne önemli size bir şey olmasın🩷 hayretler içinde okudum şaşırdım da Allah hakkımızda her şeyin en hayırlısını versin ben 1,2,3 yaşında bebek Le 4 . Ye asla cesaret edemezdim üstelik yardımcım olduğu halde helal olsun yiğidim diyip çekiliyorum kenara 🫠