12hafsagunkokkaya96 evet kanalda değildi tıp fakültesi sezeryan dedi eşim dur bakalım biraz dedi çıktım hastaneden neyse bir iki gün sonra mı ne suyum geldi kendi sancım başladı hiç suni taktırmadım ama dayanılmaz ağrılar çektim bu hamileliği m’de çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun. Bilemezsin belki çok kolay olacak diyorlar da inşallah