kncbalm123 Zeynooosekooo valla ilk dogumumda bisey hissetmedim okadar cok suni sanci vardi hic gözüm görmedi iğneyi hic hissetmedim yarin sabah 2ci sezeryanim olucak bakalim insallah iyi geçer
Zeynooosekooo kncbalm123 inşallah iyi geçer rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sonrasında iyi olunca yazarsanız merak ettim bende 🥰🙏🏻
Chkayboz Zeynooosekooo panik yapacak hicbirsey yok inan zaten kendini kötü hissedersen sakinlestiriyorlar seni anlamıyorsun bile ne olup bittiğini Ama sen kendini şimdiden böle şeyler düşünerek kurarsan zorlu bir süreç olur senin için yavruna kavuşacağını düşün herseyin hayırlısını dile bir bakmışsın ki doğmuş bebisin
Tbyk 3babynur iğne korkusu değilde sezeryan esnasında nasıl sakinleştirdiniz kendinizi ptesi sabah sezeryanım var strese şimdiden girdim
Naressmom1644 Tbyk aşkım doktorundan , başındaki hemsireden , aneztezicinden destek almaktan skntini paylaşmaktan cekinme. Paniginin olduğunu söyle , nefes darlığı çekiyorum hemen panikten dolayı de ameliyat boyunca etkisi gectikce sakinleştirici yapiyorlar
Naressmom1644 Bacım acımayi bırak hissetmiyorsun ki acısın. Bak çoğu insan hissetmediğini yazmış. Dogruda. Hissetsem açıyor acımıyor derim ama anlamıyorsun. Tabi kendini oldukça salmalisin. Zaten bacaklarını sarkitiyorsun sedyede egiliyorsun. Önünde mutlaka hemşire oluyor. Ben hemşireye bildiğin kocama sarılır gibi sarıldım😅😅😅 başımı da omzuna koydum olabildiğince kendimi saldım. Ve iğnenin yapıldığını gram hissetmedim
Btl-dlk Zeynooosekooo hiç korkma sinek ısırığı gibi oluyor. Gerisi zaten kolay hiç bişey hissetmiyorsun. Odaya çıktıktan sonra da saat başı ağrı kesici vuruyorlar ağrın sızın olmuyor
Polatalemdar Zeynooosekooo inan bana asla acitmiyor kolumuza vurulan iğne varya aynı onun gibi hicbirseyi yok
Tbyk bedia00 hiçbirşey anlamıyorsunuz doğumhanede ayılırken birkaç ses duydum sonra kendimi odada hatırlıyorum ayılması git gelli oluyor ara ara kesiliyor gibi bağlantı ama çok kesi yerimin acıdığını hissettim birde kum torbası koymuşlardı 3 saat kalacak diye o torbayı alana kadar hep inledim karnım acıyor diye. Size belki koymazlar ya da baba hemen ağrı kesici yapmadılar sanırım acıyı çok hissettim. Şimdi spinal olucam kısmetse ptesi acı çok hissedilmiyormuş diye bende spinal istiyorum bu sefer. Sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah yarularımızı 🙏🏻🌸
Kahverengi 3babynur bende nisanda 2 sezeryanı olucam ilki gibimi oluyor yoksa daha değişikmi ilki çok güzel rahattı bide aynı yerden mi kesi yapıyorlar yoksa başka yerden mi
Kahverengi Zeynooosekooo hissetmiyorsun normal iğne olur gibi değil çok çok hafifi nisanda 2 sezeryanımı olucam hayırlısı ile 😊