bedia00 hiçbirşey anlamıyorsunuz doğumhanede ayılırken birkaç ses duydum sonra kendimi odada hatırlıyorum ayılması git gelli oluyor ara ara kesiliyor gibi bağlantı ama çok kesi yerimin acıdığını hissettim birde kum torbası koymuşlardı 3 saat kalacak diye o torbayı alana kadar hep inledim karnım acıyor diye. Size belki koymazlar ya da baba hemen ağrı kesici yapmadılar sanırım acıyı çok hissettim. Şimdi spinal olucam kısmetse ptesi acı çok hissedilmiyormuş diye bende spinal istiyorum bu sefer. Sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah yarularımızı 🙏🏻🌸